Monday, May 26, 2008

Aku, Dia & Sesuatu..

22 April 2008..

tarikh yang paling sedih buat aku dan suami..kami kehilangan anak kami yang tersayang.. Muhammad Haikal B. Murshidi. Bayiku berusia hampir 5bulan waktu itu..Betapa hancur hati ini bila doktor tak dpt selamatkan bayi ini dari lahir awal...

" Sayangku Haikal, Ibu & Ayah sangat sayang dengan Haikal.. Terlalu sayangkanmu...namun ibu & ayah redha dengan takdir Allah.. Hanya DIA yang berkuasa dan maha penyayang...." Anakku, Kasih ibu & ayah padamu terlalu dalam... "

entah kenapa..apa silap aku..aku buntu..

24 April 2008

D D&c di Hospital Melaka...

25 April 2008
Discharge dari GH

" Sesuatu yang terindah dalam hidupku bila aku ketemu suamiku..seorang yang aku sayang & cintai seumur hidupku....dan saat yang terpaling indah saat kami diijabkabulkan 29 Jun 2007, Dan Waktu yang terlalu indah ialah bila aku disahkan hamil pada 16 disember 2007.... tetapi apakan dayaku...sesuatu yg indah itu, bukannya selalu menjadi milikku.....bayiku, Muhammad Haikal B. Murshidi, telah meninggalkan aku dan ayahnya pada 22 april 2008..sehingga kini, aku masih terdengar dengar degupan jantungnya, teringat gerakan nakalnya dalam perutku. Wajahnya iras ayahnya, comel dan aku sangat sayang anakku itu.. Namun aku tahu bahwa, Allah lebih sayangkannya dari aku dn suamiku. Aku pasrah..aku redha..dengan ketentuanNya."

No comments: