Sunday, February 8, 2009

Sesuatu Yang Hilang....

Hari ini, hari yang ke 23.. Hari hari yang berlalu dan mendatang.. aku hitung..setiap waktu yang berlalu.. 
Tiada satu minit dalam hati ini yang berbekas.. semua nya berlalu pergi.. tiada kesan waktu..tiada kenangan..cuma saat saat yang terlepas pergi dari ingatan.. aku tinggalkan dari ingatan tanpa kenangan dlm hati..


Sebelumnya hari dan 17 Januari 2009

Aku..
Aku masih mencuba..
untuk..untuk lupakan.. tinggalkan kenangan yang lalu.
Tapi..Aku..aku insan yang lemah.. yang tak bisa melawan takdir dari Allah..Yang MAha Esa..
Aku.. masih ingati setiap detik2 dan saat pahit itu.. aku yang kandungkan Qistina.. aku yang lahirkan dia..Bayiku masih bergerak ketika itu.. namun apakan dayaku.. Qistina cuma 22 minggu..dia tak mampu menangis..dia sempurna, sangat sempurna, matanya, hidungnya, mulut, telinga, jemarinya.. aku cium dia..aku sentuh jemari dan tubuh kecilnya, dia cuma seberat 250gm..dalam keperitan seksaan jiwaku..aku kecewa, doktor pun tidak dpt menyelamatkan dia..anakku.. Qistina Hanani..dia masih bergerak dan jantungnya masih berdegup namun.. Allah lebih sayangkan dia...dia diambil dariku..


No comments: